Search form

18.01.2009

Drukāt

«1188» uzziņas var saņemt arī īsziņas formātā (19.08.)

  Lattelecom» uzziņu dienests «1188» izveidojis īpašu pakalpojumu situācijām, kad vajadzīga uzziņa, bet klients nevar runāt pa tālruni vai nevēlas, lai sarunu dzird citi. No pirmdienas, 18.augus...

 

Lattelecom» uzziņu dienests «1188» izveidojis īpašu pakalpojumu situācijām, kad vajadzīga uzziņa, bet klients nevar runāt pa tālruni vai nevēlas, lai sarunu dzird citi.
No pirmdienas, 18.augusta, nosūtīt jautājumu un saņemt «1188» uzziņas var arī īsziņas formā.
Pakalpojums satura ziņā ir identisks zvanam uz «1188».

Lai saņemtu SMS uzziņu, nepieciešams nosūtīt savu jautājumu īsziņas formā uz numuru 1188.
Jautājumus var uzdod par jebkuru tēmu, saistītu ar uzziņām. Galvenais — sūtot īsziņu, tajā precīzi jānorāda, ko cilvēks vēlas uzzināt.
Ieteicams jautājumu uzdot jautājuma formā (piemēram, «vai?», «kas?», «kur?», «kad?», «cikos?» un tamlīdzīgi).

Jautājumus iespējams uzdot latviešu un krievu valodā, atbildes saņemot attiecīgajā valodā.

Klientiem par jautājuma nosūtīšanu nav jāmaksā, jo tarificēta tiek tikai atbilde (0.35 LVL).
Arī gadījumos, kad operators nesniedz atbildi uz jautājumu, bet nosūta precizējošu jautājumu, SMS uzziņai netiks piemērota maksa.


Atpakaļ

Uz augšu


Video ziņas

Jauniešiem

LNS kapitālsabiedrības


LNS biedrību interešu grupas